Friday, January 11, 2013

Projek diy pertama berjaya

Cantik tak??? Hihi.. Ok la kan.. Asalkan berseri rumah jadila kan. Lately aku suka search kat google pasal home organizing dgn diy projek. So ni la hasil pertama aku. Mula2 mmg buruk. Sbb surat khabar semata mata. Ngn bunga. Tp pastu aku potong mcm daun biru tu lekat2 kt newpaper tu. Agalnye sbb kurang daun jd buruk sgt. So aku gigihkan diri tambah daun.. Makin ok pulak.. Lastly aku tmbah reben merah n love rumbai2 tu.. Siap!!!

K, aku dah ade projek diy no 2.. Baru je siapkan td... Nnt aku upload dlm post lain ye. Pakai blogger droid ni.. Boleh upload satu je gmbar.. Tu yg xbest tu...

1 comment:

Anonymous said...

Touсhе. Outstanding argumеntѕ.

Kеeρ up thе аmazing ѕpiгіt.



Also νisіt my weblog pikavippi
Also see my website: pikavippi

..........Thanks for Reading and I Love you All..........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...